miercuri, 5 decembrie 2007

Tourette

A trecut ceva vreme de cand nu m-a mai lovit inspiratia literara. M-am chinuit o luna sa incropesc un nenorocit de articol cu cateva poze reusite, zic eu, si sa las sub fiecare din ele o justificare mai pe intelesul tuturor a starii de bine ce mi-o induce revederea lor. Ar mai fi fost cateva, dar, pe langa lipsa de inspiratie/chef/determinare de care cronic sufar, ma mai lovesc si de bariere tehnice in demersul meu aproape cultural. Caci, cat de mare mi-o fi avantul in a mai scrie cate ceva, conexiunea la net de anu' asta ma face sa jinduiesc la vremea cand ma conectam prin dial-up si ma uitam tot timpul la ceas ca nu cumva sa vina factura la telefon prea umflata.
Revenind la subiect, dupa cateva luni destul de zbuciumate, in care de nenumarate ori imi venea sa-mi revars bucuriile sau necazurile asupra blogului, mi-am facut curaj sa ma lupt iar cu tastatura si sa-mi pun mintea la produs. De fapt, nu-i chiar o lupta, caci simt nevoia sa mai diversific meniul si sa pun pe ecran toate vrutele si nevrutele ce-mi trec prin cap. Cam ca in sindromul din titlu, cred ca am sa scap niste perle fara teama sau stresul de a leza pe careva sau de a-mi pune mainile in cap atunci cand le voi citi la trezie. Cu alte cuvinte, introducerea asta in anul blogar 2007-2008 se vrea de fapt a fi o declinare a tuturor responsabilitatilor autorului asupra continutului articolelor postate aici. Nu stiu, nu cunosc, nu-ti convine...pa!

Blogul n-a murit, traiasca blogul!

Niciun comentariu: