sâmbătă, 15 decembrie 2007

Atata stiu, despre atata scriu

Dupa lupte seculare ce au durat cativa ani, am reusit in sfarsit sa pun mana pe concertul "No Quarter" al celor de la Led Zeppelin, pe care nu-l mai vazusem de vreo 10-11 ani. La vremea vremii taic-meu ajunsese sa ma exaspereze cu concertul asta, si mi l-a pus de atat de multe ori si atata i-a mai placut incat ajunsese sa-mi placa si mie. Dar, dintr-o regretabila greseala, am tras peste el nu mai stiu ce panarama de film(inca erau la putere casetele VHS, numai bune de inregistrat si reinregistrat tot ce prindeai)...si dus a fost.
Azi l-am revazut pentru prima oara dupa atatia ani. Bineinteles ca eram coplesit de emotie, stiam fiecare vers si acord, iar chitara lui Page mi-a parut mai senzuala ca niciodata, felul in care interpreteaza "Since i've been loving you" facand din aceasta piesa punctul culminant al concertului. De fapt, as putea imparti concertul in doua, pentru ca melodia de final, faimosul si de multe ori chinuitul prin plagiat "Kashmir" se impune ca o a doua bomboana de pe tort. Ce mai...orgasm multiplu! Varianta din concert mi se pare de departe cea mai reusita interpretare, originalul ajungand sa para de-a dreptul insipid.
Si cum mult-asteptatul concert care a avut loc acum cateva zile pare sa fi fost un semiesec(zic gurile rele de pe youtube), putin probabil sa mai fie depasite calitatea si originalitatea interpretarii din No Quarter. Voi ce parere aveti?





P.S. Au cam masacrat baietii "Stairway to Heaven" in ultimul lor concert...

Niciun comentariu: