duminică, 16 decembrie 2007

Azi am fost intelectual!

M-am sculat destul de devreme, l-am pus pe Mahavishnu sa-mi cante in timp ce frecam nessul in cana, am citit presa, m-am uitat la "Omul care aduce cartea", am mai pus de inca doua ori "Dawn" de la acelasi Mahavishnu, am revazut apoi "Shawshank Redemption", pe la 12 m-am saturat de stat degeaba si am iesit in oras, am colindat cateva librarii unde mi s-au perindat prin fata ochilor o gramada de scriitori necunoscuti, intr-una din ele am dat peste un prof de-al meu care a facut ochii mari cand m-a vazut studiind o carte, am incercat sa-l conving sa nu ma judece prin prisma majoritatii covarsitoare a studentilor de la Mecanica, nu prea mi-a dat atentie, am zabovit apoi pe la anticariatele de pe Lapusneanu, m-am intors in camin, nu l-am injurat pe administratorul de retea cu toate ca se luase netul, m-am uitat la cateva episoade din "How it's made", am primit un telefon si dus am fost, ca sa beau un ceai in Sage Cafe, am ajuns apoi la Clubul Presei unde am baut cateva cani de vin fiert si am ajuns acasa purtat de taxi The End!

Acuma, adevaru-i ca la inceput n-aveam chef de Mahavishnu, dar asta imi ramasese in playlist, m-am uitat la "Omul care aduce cartea" pentru ca mi-era lene sa caut telecomanda, m-am uitat la filmul acela(care intr-adevar era grozav) pentru ca nu mergea netul, am intrat in librarii doar ca sa ma mai uit dupa muzici(cartea de ma surprinsese proful cu ea era o antologie rock), la anticariat cautam o carte de hidrodinamica pentru proiectul de diploma, in camin administratorul nu avea nici o vina pentru faptul ca nu ma puteam conecta la internet, ceaiul din Sage a fost absolut infect, iar in Clubul Presei o fosta prietena de-a mea imi facea in ciuda cu viitorul ei fost iubit, asa ca am baut gospodareste de-am ajuns in camin cu taxiul. Adevaratul The End!

Oricum, pentru un outsider, aceste apucaturi le-ar fi avut doar un englez de sange albastru!

Niciun comentariu: