miercuri, 5 decembrie 2007

Imi place, nu-mi place, imi place...

Nu-mi place:

-cand se incuie careva in incaperea cu cele 6 dusuri ale palierului
-sa-mi taie calea vreun smecher cu masina tare(trai-mi-ar degetu' mijlociu)
-sa vad la statusuri stepped out, la dush, nu's si alte "agramaticalitati"; aduce un pic a big brother
-sa-mi bubuie in urechi logitechu'sefului de camin ultimele highlighturi din trepidanta lume a manelelor, apoi sa-mi bubuie el la usa cand ascult ZZ Top
-sa conivetuiesc cu vasluienii si cu o parte din botosaneni
-cand cineva, din varii motive, categoriseste...sa zicem dorohoiul(da, cu litera mica) pe aceeasi treapta cu Piatra. What the f***?!?
-sa ma laud cu capacitatile mele de ingurgitare a chestiilor alcoolice; uai oameni buni, autoproclamati bautori de cursa lunga, sunteti penibili cand va turuie gura numa' prostii dupa 2 beri!
-sa-mi hranesc javra de 30 de kile(and still counting) din mana pentru ca altfel nu mananca finutul de el; uf, da' tot mi-i drag nebunu' de caine
-sa port camasa scoasa din pantaloni, ochelarii pe varful nasului sau bracinarii atarnand
-sa deschid dimineata calculatorul si sa nu pot citi presa
-sa ma uit la stirile de la ora 5; si nici la alea de la ora 7
-sa fumez tigari prea slabe sau prea subtiri(ce cosmar tre' sa fie un slim superlights!)
-sa stau cu orele nemiscat pe plaja la bronzat
-de roackerii teribilisti, preoti si babe habotnice

In schimb, imi place:

-prima tigara dupa ce ajung pe varful muntelui
-sa beau un ness cu multa spuma dimineata
-sa vanez rasarituri si curcubee
-sa ma uit la Bundy
-sa pierd vremea prin magazinele cu muzica si scule audio
-sa ma trag noaptea cu masina prin oras(singur si cu viteza)
-apropo de masini, imi place sa le administrez cure de sanatate cu sampon, piele de caprioara si ulei siliconic pana le fac piese de muzeu
-sa crap lemne; e terapie curata pentru depresie si furie
-baia in mare la 3 dimineata, dupa cateva beri golite
-sa stau singur cu gandurile mele pe plaja(tot noaptea), apa udandu-mi picioarele si sticla gatlejul
-sa ma ratacesc in centrul vechi al unui oras, adulmecand toate mirosurile si ascultand sunetele ce razbat din bodegile de jazz; la vest de Carpati, bineinteles!
-sa colectionez reviste cu masini, numere vechi din Magazin Istoric, timbre si numismatica
-de Jack Nicholson, Al Pacino, Anthony Hopkins, Benicio Del Toro si Kevin Spacey

Mi-ar place:

-cu tot raul meu de inaltime, sa ma dau cu parapanta
-sa traiesc in Anglia
-sa stau la un sprit cu Basescu
-sa fie cerul innorat ziua si senin noaptea
-sa se interzica manelelele, telenovelele si "Surprize surprize"; eventual chiar si pe Mircea radu
-sa ma fi nascut cu 40 de ani mai devreme(Woodstock, rockul din anii '70, blugi stramti si plete, benzina era ieftina si la discretie, cursa spatiala, prezervativul era doar un moft)

Niciun comentariu: