marți, 1 ianuarie 2008

Inceputul sfarsitului

Stau singur in bucatarie, aprind tigara de la tigara, beau vin fiert rece, intorc pe toate fetele revelionul petrecut alaturi de prieteni si caut motive sa-mi inving anxietatea ce nu-mi da pace de cand cu noul an. N-am motive sa nu fiu deprimat: a fost o petrecere de toata jena(parte majoritara a acestui esec mi-o atribui, ca gazda ce-am fost) care a incheiat un an nu prea plin de realizari. Sau ar trebui sa las optimismul si sa asociez noaptea dintre ani nu trecutului, ci viitorului? Caci asta ar insemna, conform superstitiei ca anul este o copie a lui 1 ianuarie, sa fiu beat-mahmur, insingurat si singur, fara chef si fara rost. That's a spooky shit!
Oricum, prima zi a lui 2009 n-are cum sa fie mai nasoala ca asta. Macar friptura si spritul le voi fi platit din banii mei. Dap, reiau vechea marota a studentului in an an terminal: tre' sa incep sa produc si eu ceva, ca a trecut deja o treime din viata si, inafara catorva diplome(ce sper ca nu vor deveni hartie igienica), nu ma pot lauda cu nimic.
Pana atuncea insa, nu-mi ramane decat sa-mi pun obsesiv o intrebare copilareasca: oare ce se va fi intamplat cu viata mea la inceputul lui 2009?
Hai sa aveti un an bun, si eu unul mai bun ca al vostru!

Oarecum off topic: cat de pagan tre' sa fii ca sa tii mortis sa mananci pizza in noaptea de revelion? Pe deasupra, de aia de Kaufland, de bagat la microunde...

Niciun comentariu: