miercuri, 23 ianuarie 2008

Bautura si cultura

E sloganul sub care functioneaza locul care te pune la adapost de sete si manele. Traiesc in Iasi de aproape 5 ani si am descoperit de abia acum o saptamana o crasma ca-n povesti: se numeste Hand, e foarte convenabil plasata in apropierea Pietii Unirii si are exact aura aia de bodega pe care o caut la un local ca sa-mi tihneasca bautura. Venind de la frigul de afara, mi s-a parut c-am intrat in paradis: cateva becuri chioare iluminau vag un mobilier format din bucati de trunchiuri de copaci pe post de tabureti si niste scaune de bar extraordinar de instabile(curata aventura sa bei gospodareste stand pe asemenea balansoare), pe care ma indemna o chelnerita draguta sa ma asez. Muzica pe care o pun gagiii insa m-a dat cu adevarat pe spate: un dulce amalgam marca seventies, cu participarea Rolling Stones, Led Zeppelin,Brand x, Van Morrison si a altor muzicieni pe care nu i-am mai auzit, dar de care as vrea mai aud. Unde mai pui ca aveau drept clientela de la studenti hippie la mosi ce bateau discret ritmul din picior(oare isi retraiesc tineretea frecventand un asemenea loc?)?
Desi n-am fost decat de doua ori in localul din poveste, incoronez
Hand-ul pe post de crasma suprema a Iasilor! Regele a murit
(Cannabis-ul), traiasca noul rege!

Niciun comentariu: