joi, 3 ianuarie 2008

Mi se rupe(inima)



Am niste ghete a dracu' de greu de incaltat, ce necesita operatiuni laborioase pentru punerea in functiune, inclusiv ingenuncheatul in stil "will you marry me?". Si, in timpul unei astfel de munci sisifice, se gandeste un prieten sa se uite de sus la mine si sa-mi dea cu firma-n cap: "ba chelule, tu chelesti si in varful capului!". Ma uit de jos la el, ii arunc cateva epitete, imi continui treaba si, odata ajuns acasa, studiez problema in oglinda. Cum nu prea imi dadeam seama de adevarul spuselor binevoitorului, ridic telefonul deasupra capului si trag cateva poze. Le studiez, constat ca avea dreptate, si ma apuca rasul. Penibilul situatiei ma duce cu gandul la Bald American Dudes, o organizatie fictiva la care face apeleaza un personaj din Familia Bundy de frica aparitiei calvitiei. Imi zboara gandul la cunoscuti de-ai mei care incearca care mai de care sa-si ascunda sau sa-si rezolve problema: unul se duce si la dus cu sapca-n cap, altul nu se tunde cu lunile pentru ca putinul par pe care-l mai are sa-i acopere stralucirea, iar cel mai dus dintre toti isi strange cu religiozitate parul dupa fiecare tunsoare pentru a avea material de peruca cand o fi cazul. Nu mai zic de arhicunoscutele cazuri ale lui Basescu, Hrusca sau Mihai Constantinescu, ale caror plete plesuve mi se par de-a dreptul penibile.
Si stau si ma scarpin in chelia mea in crestere si incerc sa inteleg motivele disperarii acestor specimene: ba, forta nu sta in par decat daca te cheama Samson; si sigur n-ai sa-ti pierzi virilitatea ori inteligenta odata cu podoaba capilara. Ce dracu' faceti atata caz pentru pierderea unor proteine moarte? Personal nu vad cu ce-ar fi fost mai interesanta viata mea daca n-as fi avut "handicapul" asta atat de evident.
Ba baieti, sfatul meu e sa lasati sampoanele scumpe, perucile si implanturile artificiale pe seama actorilor de la Hollywood, si sa faceti o vizita la medic.
Eeeiii, dermatolog... Psihiatru, ma!

P.S. Isn't Elmer Fudd sexy, baby?

Niciun comentariu: