vineri, 11 ianuarie 2008

"You're my favourite waste of time!"



Dupa ani de cautari si cateva zile de numarat kilobitii de la download am reusit sa pun mana pe o raritate cinematografica: serialul din anii '50 Alfred Hitchcock Presents. De fapt, doar vreo treime din episoade, indeajuns insa sa ma impiedice sa mai am vreun fel de viata sociala timp de cateva zile. Cel putin asa pateam acum vreo 12-13 ani, cand, in loc sa bat mingea in spatele blocului sau sa arunc cu pungi de apa in fete, asteptam, ca un copil pe Mos Craciun, sa inceapa suspansul pe TVR 2. Mai mult decat renumele de tocilar pe care mi-l creasem conta ca eu, timp de jumatate de ora, traiam pe alta planeta, dezlegand crime in America anilor '50.
Cu speranta ca nu mi-am stricat ratia de pe torrenti pentru niste vechituri demodate, am plecat sa-mi retraiesc copilaria. Daca nu ma pot dezlipi de calculator, inseamna ca a meritat efortul.

Niciun comentariu: