miercuri, 27 iunie 2007

Anunt important

Datorita trecerii la orarul de vara va informam ca numele acestui blog se modifica. Noua sa titulatura va fi "Coltisorul meu preferat pentru aberatii diurne". Modificarea se produce datorita programului de invatat nocturn, aferent sesiunii in curs. Va multumim pentru intelegere.
In alta ordine de idei, am fost la magazin si bineinteles c-am primit rest o guma de mestecat. Hehe, ai mei sunteti! Peste vreo 10 minute mi-am facut intentionat iar drum pe acolo, ca sa mai cer ceva, pe care ceva l-am platit, printre altele, cu guma primita adineaori. Vanzatoarea n-a mai comentat nimic (era aceeasi de seara trecuta). In concluzie, sistemul functioneaza.
Sau am dresat-o eu pe vanzatoare?

Offtopic: care stie sa-mi spuna cum se poate (sau daca se poate) pune o melodie ca fundal sonor al blogului? Nu de alta, dar mi s-a acrit de citit prin FAQ. Multam anticipat

Niciun comentariu: