miercuri, 27 iunie 2007

Ce mi-ar place sa fiu actionar la Wrigley's!

Si asta ca pentru ca afacerile din Romania ale concernului american o duc infloritor. Nu ca vai de mine au implementat mai stiu eu ce strategii de marketing. Ori ca au imbunatatit sau ieftinit produsul. Nu. Din cauza obiceiului comerciantilor de a da rest guma de mestecat pe de o parte, pe de alta datorita comoditatii romanului care nu prea cara in buzunar monede. Nu stiu voi, dar eu sunt satul sa am dintii albi si stralucitori dupa fiecare masa, asa ca am facut aseara un mic experiment. Surescitat la culme ca-mi daduse la magazin ca rest vesnica guma (aveam nevoie de maruntei pentru automatul de cafea) si impulsionat de alcoolul de la bord, ma duc la acelasi magazin si cer o bere. Mi-o da, si cand vede ca printre bani se afla si o guma, imi zice sa-i dau bani, ca are nevoie ca sa dea rest. Da' asta am primit-o rest de la matale, acu' daca ti-o aduc inapoi nu-i bun? Nu...cee, suntem la tara, facem troc de acuma? Tanti, guma asta matale mi-ai dat-o rest, de ce ne certam aiurea, ai pe careva agent de vanzari la Orbit si-i faci vanzare?
Si acum se petrece minunea: ia guma, o pune in sertar, si-l intreaba pe cel din spatele meu: ce doriti? Victorie! Am invins sistemul care a consacrat orbitul ca moneda de 20 de bani; pastila alba circula acum in ambele sensuri. Moneda de 10 bani a murit, traiasca moneda de 20 de bani!

(mai raman de convertit sa functioneze cu noile monezi automatele de cafea si aparatele de taxat din parcari)

Niciun comentariu: