luni, 4 iunie 2007

New Post

Incepe sa capete forma bloguletul meu. Dar vad ca trebuie sa mai fac cateva precizari. Ma intreaba cineva mai deunazi ce-i cu titlul ala criptic, 6000 de nu-stiu-ce-uri. Si incep metodic si cu pasiune sa-i explic. Si dupa ce-i spun sumar care-i treaba, apare mirarea: "nu credeam ca esti asa dus cu masinile!". Cum zici tu...
Pe scurt, 6000rpm reprezinta la majoritatea motoarelor pragul de turatie maxima, acolo unde agregatul a scos tot ce se putea din el si tinde sa-si dea obstescul sfarsit. Acolo unde esti lipit cel mai tare de scaun, cand zgomotul produs capata multiple nuante, de la infiorator de placut la infiorator pur si simplu. Apoi este indicat sa schimbi viteza, iar motorul cade la un mai normal regim de 4500 de ture, numai bine de o plimbare pe bulivar. Dar cele cateva clipe de fortaj te fac sa te simti atat de bine, incat notiuni precum consumul de benzina sau uzura motorului sunt sistematic alungate din mintea care cere in continuu adrenalina.
Desigur ca nu spun lucruri noi, si sigur nu sunt singurul cu asemenea placeri. Ia uitati-va cati motociclisti isi risca viata (cu buna stiinta sau nu) ca sa traiasca asemenea senzatii! Nu mai bine sa le traiesti pe patru roti?
Gata cu aberatiile, ca mi-am facut singur pofta de senzatii. Ma duc la o tura cu tramavaiu', poate-mi trece.

Niciun comentariu: