marți, 26 iunie 2007

(:|

Chef sesionar de invatat...Prin bunavointa profilor si intermediul fituicilor aproape c-am mai dat o sesiune la spate. Vineri am ultimul hop, sambata plec la mare, rezulta un spor nebun la invatat. Ascult cum se tanguie chitara lui Page (Tea For One, grozava melodie), mestec in cafea si mai arunc cate o privire pe geam. Colegii...la fel de blazati ca si mine. De fapt, examenul e ca si luat, nu stiu de ce ma mai stresez. Totusi avem cu decanul nostru, nu se cade sa ne prezentam chiar plopisti. Dar, de fapt (da, iar), cui ii pasa? Anul 4 e gata, anul 5 e formalitate. La licenta anul asta a fost bataie de batjocura, s-a copiat intr-un stil barbar (ditai profesorii universitari iti dadeau fituici ca sa te inspiri !?!) Ce chef de invatat sa mai ai in conditiile astea? Chiar sa zici ca inveti de placere (ceea ce-i cazul doar pe jumatate la examenul ce-l mai am), iti piere tot cheful cand vezi delasarea din jur. Care-i mahmur, care mai face un frag, care se uita a nu stiu cata oara la familia degenerata Bundy (stai, ca asta-s eu :D), toti sunt cu gandul la escapadele ce le vom face vara asta. Si trebuie s-o facem sa fie grozava, pentru ca e cam ultima vara de dolce vita. Immigrant Song, asa, de bagat in priza. Maaaaama, si Celebration Day... Uitasem ce bine suna vechiturile astea. Revenind la vara grozava ce mi-o propun, vreau sa bat tara-n lung si-n lat, pe adancime si pe inaltime (abia astept un Ceahlau cu roackerii mei betivi), poate si-o Sighisoara daca mai raman parale dupa astea de mai sus. Si in mod sigur si-un Brasov, ca-i prea frumoasa zona ca sa nu-mi fac drum pe-acolo.Gallows Pole acuma. Doamne, misto-i sa mergi cu masina, sa asculti Led Zep la maxim si sa se uite toti la tine ca la martieni.
S-a racit si cafeaua... Uf! Si-mi vine sa fredonez cantecul ala cu "nu mai am tigari" :((
Plecat sa-mi satisfac viciile. Am sa mai aberez cate ceva mai incolo, ca deh...cand ai mai mult timp liber ca-n sesiune ?

Niciun comentariu: