duminică, 20 iulie 2008

Intr-un moment de crunta betie...

...cred ca cel mai mare neajuns al umanitatii este cel de a nu-si realiza conditia de mai bine in care exista. Inteleg ca, prin definitie, tindem spre mai mult, dar de ce nu putem aprecia la justa lor valoare, in momentul ZERO, faptele facute la momentul ZERO?!? De ce trebuie poze ca sa ne apuce melancoliile sau muzica ca sa ne transpuna intr-un univers in care am fi putut trai? "Why do we think that the golden age is a thing of the past?"(citat dintr-o retea de televiziune pe care, cu religiozitate musulmana, o urmaresc cat pot de des) este acel gen de intrebarea retorica, fara cea mai mica umbra de raspuns concret, care ma face sa cred ca nu ne putem depasi conditia de fiinte ignorante la ce se petrece in jur. Ce sa mai zic de pretentiile de vizonari pe care ni le atribuim...


Text frugal, compus sub influenta berii la bidon de plastic si a marii din "Van Der Gaaf Generator - On The Beach".

2 comentarii:

YukiAme spunea...

parerea mea e ca ar trebui sa bei mai des

alex, btw. boldea.

Anonim spunea...

da, vere, e asa cum spui tu. suntem, in definitiv, niste insecte. nu avem cu adevarat o vointa puternica, ne lipseste acel impuls primordial. the golden age is a thing of the past because we cannot see a better future, i mean we cannot really imagine ourselves in a better way. nush, poate sunt eu mai pesimist azi sau poate ca am momente in care vad lucrurile asa cum sunt, cateodata oricum nu mai conteaza. e bine ca mai gandim din cand in cand, e pacat ca oricat de des am face-o nu putem strapunge cu nimic acest balon de mediocritate in care traim