sâmbătă, 2 februarie 2008

Ce ti-e si cu contorul asta...

Azi am implinit 100 de vizite pe blog. Cel putin, de cand le contorizez. Am vazut tot pe un blog Statcounter-ul, asa ca m-am gandit sa-mi satisfac curiozitatea de a vedea daca-s singurul cititor al operelor mele. Si cand am inceput sa dibui programelul asta, au inceput sa curga si concluziile.
N-as fi crezut ca un specimen bolnav de curios sa vada "englezoaice betive xxx" poate sari din google direct aici. Ori, cum au dat altii de mine, cautand pe acelasi google "parada manelelor 2008 mp3" sau "YOUTUBE cd-uri din ianuarie 2008 manele"! Infesta-v-as pe toti cu antiman, ca nici pe google nu stiti sa cautati! Si cum naiba se poate ajunge la mine cautand "alimentatie copil de 5 ani" sau "mersul vapoarelor"?!?, ca n-am nici in clin, nici in maneca cu vreuna din ele!
Curios sunt si ce vede o anume persoana din T10, ce a efectuat doar ea o treime din vizite, asa de interesant la blogul meu. Adica vreo 3-4 pe zi, zi de zi, fara a citi macar ceva. Prinde glas daca ai ceva de zis fiinta, nu invarti contorul degeaba! Macar sa stiu si eu cu cine am de-a face asa de aproape de mine. Sau trebuie sa-mi confirm banuiala luandu-ti urma ip-ului?
Astea sunt concluziile ce le-am tras urmarind primele 100 de vizite. Cine stie ce-or sa-mi mai vada ochii pana la a mia vizitare... O sa scriu despre asta cand o sa se intample. Ne auzim prin 2009

Un comentariu:

alex spunea...

alooo, nenea! inteleg ca ai licenta, da las-o dracu demagarie si mai pune si tu ceva pe blogu aici de fata :) ca plange fanele dupe tine, nu de-alta...