miercuri, 30 mai 2007

Blog? Pentru...?

"Delicate sound of thunder" cat duc boxele de tare, zapuseala insuportabila si 3 ness-uri azvarlite intr-o cana. Asa a luat nastere panarama asta. Nimic special de comunicat sau comentat, doar o masura antiplictis. O chestie facuta la ambitie, care sa-mi aminteasca de "prodigioasa" mea activitate literara din scoala generala, cand ma sortea lumea meseriei de jurnalism, habar neavand nici acum de ce. Cert e ca acus am sa ingros numarul inginerilor, asa ca am sa profit cat pot de mult ultima mea zvacnire scriitoriceasca. Am ambitia sa scriu zilnic cate ceva, c-o fi bun sau rau, scurt sau lung, sa scriu la betie ca sa citesc a doua zi si sa-mi fac cruce, sau sa aberez dupa cateva zeci de ore de nesomn. Impresii, corectii reprosuri sau laude (ce modest sunt!) astept cu nerabdare. Incep sa fiu curios de ce o sa se aleaga de proiectul meu maret si simt ca ma tintuieste entuziasmul in fata calculatorului.
Nah ca am pus un Ozric pentru sufletul meu si m-a adus cu picioarele pe pamant. Prea cerebrali oamenii astia...Si mi-a taiat toata logoreea. Pauza vreo 24 de ore pentru adunat material.

Astea ziind fise, tie cititorule iti urez bun venit in lumea mea. Si daca te astepti sa gasesti un om normal si moderat, vezi ca ai un buton cu un X in dreapta sus, numai bun de apasat.

Pana una, alta, toate cele bune!

PS Ma pricep la bloguri ca Vanghelie la gramatica, asa ca nu va minunati de aspectul saracacios al acestui locsor.

Un comentariu:

Ana spunea...

Ce mică-i lumea! Suntem vecini şi colegi de Blogger..
Spor şi inspiraţie la scris! :) Începutul pare mai dificil,dar pe parcurs vor veni şi comentariile pozitive ;)

O blogger-iţă amatoare